Tuesday, January 08, 2008

komik oh komik

khames..27 Disember 2007..dengan berbekalkan beberapa helai wang kertas..aku gagahi jejakkan kaki ke pejabat pos Parit Raja.. niat dihati nk buat wang pos.. wah.. angan2 dan cita aku mendapatkannya akhirnya terlaksana.. harapan aku jangan la wang pos aku tuh ditelan begitu saja..
selasa.. 8 Januari 2008.. sebaik sahaja aku bukak gate..tertatap aku pada bungkusan dalam peti surat... setelah lebih seminggu aku tunggu..akhirnya.. akhirnya.. komik yg aku pesan pun sampai..
ah....bahagianya...
8 buah buku semuanya..lengkap la sudah...koleksi kindaichi.....yeah..



note: gamba nih 8 buah komik kindaichi yg baru je sampai..lagik 2 yg cm baru tuh beli lama dah.. selebihnya..dlm galeri aku kt umah..hihi...balek nih buleh la kumpulkan semua..ngeh~~

2 orang tukang karut:

Adi said...

komik? cite dia ada x? dulu tgk 4 cite je. xtau ada lg ke x yg len2

p/s: amacam buku uC tu? nak ke x hehe

iN said...

cite?
ade..tapi member punye la..
hr tuh mase cuti pinjam buat harta jap..
hehe..
hr tuh jalan2 bp ade jumpa..
tapi xde subtitle..
sedehnye...
geram tgk x dpt beli

 

Blog Template by BloggerCandy.com