Tuesday, January 01, 2008

memoriya 2007

gud bye 2007..welkam 2008.. hari nih 1 januari 2008. xde ati sebenarnye nk mengapdate belog tapi setelah ditag oleh amirez kalu aku buat tag tuh lambt rase cm janggal la pulak..makanya kena la buat pada masanya..hehe
alhamdulillah sepanjang 2007 banyak kenangan manis dari pahit..antaranya

  1. alhamdulillah tahun 2007 nih..2 sem nih aku dapat pointer yang besh.. kalau sebelum nih asek menurun je tetibe tahun nih pointer naik dengan mendadak..alhamdulillah..
  2. 1st time aku dapat sambut besday ngan abg apitz walaupun bukan pada harinya :)
  3. dapat jadik fasilitator..seronok rupenye bila jadik fasi ye..
  4. dapat jalan penang..lame dh pendam nk jalan lagik kt penang..akhirnye tercapai gak..g borong jeruk>:)
  5. brad dtg raya umah..haha..terime kasih brad sebab beraya kt umah org..kenangan manis tuh.
  6. 1st time pakai lens awal tahun 2007 nih..pandangan lebih luas..hehehek..
  7. laptop aku menunjukkan tanda2 keuzurannye..huhuk..sedeh..
  8. disahkan gestrik mase bulan puasa hari tuh..eleh..itu bukan alasan aku x pose..pose tetap pose ye..


tuh la yg dpt dibgtau..ade gak peristiwa pahit cam selisih faham ngan housemate..tapi aku anggap itu sebagai dugaan..biasalah kalau dh suka2 kekadang ada duka.. tapi bila fikir2kan balik.. aku buang yang keruh amik yang jernih.. sedangkan lidah lagikan tergigit.. yang penting friendship tetap utuh.. ianya banyak mengajar aku erti persahabatan, kesabaran dan bekerjasama. apa2 pun aku ingat pesan lecturer math aku masa kt matrik.. maafkanlah orang yang buat salah pada kita tiap2 malam kita nk lelapkan mata.. manalah tau kita tidur buat selamanya.. oleh itu..korang jangan risau..aku akan maafkan dosa2 sekalian sebelum aku lelapkan mata ^_*

selamat tahun baru 2008..tahun baru..buku baru..hati yang baru..moga2 tahun 2008 nih lebih bermakna dari tahun sebelum2nya..amin ^_^

3 orang tukang karut:

Hajar said...

betul tuh. kalo bleh sbl tdo, maafkanlah orang2 yang telah menyakitkan hati kita.

tapi, kalo org tuh sendiri yang xleh nak lupakan cane ek? :-?

iN said...

mmg pun..
org pun selalu gak alami masalah sama..
dh maafkan..esok igt balek..
huhu..
yg penting hari2 mesti mau maafkan..
nnti lame2 lupe la tuh :D

naughtyprop said...

hari2 try insyaAllah bleh maafkan.
it's better then xmaafkn trus.

 

Blog Template by BloggerCandy.com