Wednesday, April 23, 2008

4 - 3 = 1 paper more~~

Alhamdulillah, lega 3 paper berlalu sudah. Tinggal 1 paper je lagik. Terima kasih buat kamu-kamu semua kerana mengharapkan ‘luck’ itu datang kepada aku.. hehe.. terima kasih jugak buat sahabat baik aku, syafiq yang sentiasa menemankan aku disaat ketensionan stadi. Dan ucapan gud luck untuk aku setiap kali sebelum paper bermula :)

Setiap kali exam aku suke meng’show’kan desktop aku yg cun. Saje menunjukkan desktop laptop seorang pelajar 'rajin'. Desktop yang bersepah2 dengan khazanah. Desktop yang berwarna biru.. hidup ini penoh dengan biru. Bak iklan clear

'biru itu menawan. Biru warna kegemaranku.. nama saya in_ubie’..

hehe.. bebudak kelas aku sangat taksub dengan iklan itu sehinggakan mereka berlawan2 status tentang warna kegemaran mereka.

Aku x join sekali. Nnti bertambah2 kesengalan mereka2. Aku wat status it’s complicated pun dh ade gak yang join.. it’s very complicated la..it’s not complicated la.. it’s maybe complicated.. huhu.. bebudak kelas aku memang sangat sengal. Kekadang rase gile beruntung sebab dapat rakan2 kelas yang memang gile sporting. X kira laki pompuan. Ada aktiviti boleh je join.. sama2 sekelas.. besh gile ^_^.

Owh ya.. baru2 nih aku baru mengistall yahoo messenger 9.0. boleh ubah2 skin. Walau ape pun skin kale biru tetap pilihan hati aku…hehe.. time to rest ZZZzzz….

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com