Thursday, April 24, 2008

tag lagik???

adeih..mentang2 la aku bgtau aku 'suke' tag.. kak ann pun pass la tag kt aku.. haha... aku pun x paham sebenarnye mende alah apekah ini.. layankan je la.. sementara menunggu paper last... ELECTRIC POWER SYSTEMs...

Orang yang BAIK adalah..
Kacang je jawapan nih..smua org baek.. Cuma mereka je x perasan mereka tuh baek:p

SAHABAT selalunya..
Org yang selalu berada disisi kita saat kita suke, duka dan yang x berada disisi kita pun sahabat jugak kan:p

MENCINTAI adalah..
Men’love’… hahaha

Putus cinta bila..
Break off la.. hahaha

DUIT tiba-tiba buat saya..
Jadik terkesima.. duit..duit..duit… mata duitan.. duit..microp..duit…..nga~~

Saya RINDU..
Dapat melihat alam tanpa memakai lens atau spek..argh~~

Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
Lahir dari hati.. dunno nk describe la..

Bila saya dikhianati..
Mendoakan kesejahteraan orang yang mengkhianati kita tuh :D

Saya pilih BUNGA apabila...
X pernahnya aku nk pilih2 bunga nih.. kt umah bunga kertas main amek je x pernah pilih.. tuh pun time mak mintak tolong kemaskan pokok2 bunga..hahaha

Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
Dia
Dia
Dia
Tapi x jumpa pun lagik sape dia tuh..hahaha

Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
Aku dh masuk tingkatan 2 mase umur 13 tahun..handal x..hahaha..

Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
Sekarang baru berumur 21 tahun..mude belia belaka lagik aku nih tau

Saya MENANGIS bila...
Tgk cite sedih.. tapi paling bermakna bila menangis masa mengadap ALLAH..

CANTIK pada kacamata saya…
Mata aku xde kaca.. xtau la ape cantik tuh..hahahak

Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya melainkan...
semua orang pun gembira.. aku tumpang sekaki la..lalalala

Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
Kereta buruk jadik Volkswagen bettles..pergh.. gile masyuk..

Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan..
Nangis..nnti org kate aku gile lak..senyum sorg2..hahaha

Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...

  1. Me, myself, i
  2. My family
  3. Sesiapa yang bergelar makhluk ciptaan-Nya

Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
Aleh..1 juta je.. simpan dlm akaun la..bg duit beranak..hahaha

Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti..
Jangan MALAS… paham!!! (jgn jadik cm aku yg malas..haha)..Pray to ALLAH too

Warna yang memberi saya INSPIRASI...
Biru..biru..biru.. hijau jugak+putih jugak..hehe

Duit bukan segala-galanya, TETAPI..
Eh..sape kate..duit la segala2nya skung nih..takkan la cinta kut.. nk ke kawen laki xde duit..eleh.. bohong tuh sume..

Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah..
Yang nih betui.. bila aku babai femily pas diaorg selesai uruskan kemasukan aku kat matrik.. diorg tinggalkan aku kt penang sorg2…hua..jauh tuh penang johor…

Saya akan TERSENYUM PANJANG bila..
Baca msg syafiq yang tersalah hantar.. nk anta kt mak dia anta kt aku lak.. anak manje upenye dia tuh..hahaha

Dan..bila saya GEMBIRA, saya..
Tepuk tangan cm kanak2..hahaha I like it..

Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya..
Aku sentiasa doakan dia jumpa insan yang lebih sesuai berbanding aku..wah..jiwangnye.. hahaha

Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah..
Semalam rabu.. ape indah ek..bangun tido lewat.. lepaskan penat exam la..haha..pastu ptg g kelas en erwan.. kelas hint..besh gile.. rindu nk g kelas sebenarnye..rindu kt kawan2 sekelas jugak.. hahaha

Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah..
Mengapa saya kena wat tag nih..hahaha

Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
Its complicated la nk ckp.. sebab ajal maut ditangan ALLAH. Maybe kalau aku tau aku dh nak mati.. aku nak mintak maaf kt semua orang.. sentiasa dekatkan diri pada Pencipta

Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa..
X rase ape2 sebab same buat same msg ngan syafiq, juga ym dengan housemate.. tapi rase nk terajang je kak ann pun ade..hahaha

Kemedian saya mau pass pada

  1. Encik mie yang sedang bercuti2
  2. jugak Cik mawa yang bercuti2
  3. jugak Cik kakak pu3 yang bz2..hahaha
siap jugak..terima kaseyyyyyyyyyyy (wat gaya elycat)

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com