Saturday, July 26, 2008

tag

tag...hehe..nsb bek k.putri bg tag nih saat aku tgh rehat dr bz... so..rajin gak la aku wat:woooh:

1. nama-nama timangan oleh org tersayang
ina - nih nama glame seantero dunia la..haha.. mmg dr kecik nih nama panggelan aku nih.. majoriti org yg ade dlm idop aku panggel aku ina
iN – nama nih dpt masa kt matrik dulu. Aku saje2 je letak nama nih kt pintu bilik aku.. nama dan gambar sekali masa tuh..so kalau nk cr aku,cam muke bawahnye ada nama aku tuh..jadiknye diorg pun panggel aku In sampai skrg..
kamu – haha..dia suke guna kamu berbanding awk..

2. anda seorang yang...
+ x suke org yg x tepati masa.. kalau dh janji pkl 10..paling lmbt 5 minit je aku bleh bersabar.. pastu mmg haru la aku maki..haha..
+ ada masa aku akan jadik seorang yg amat pendiam dan ada masa aku akan jadik org yg byk ckp..hehe
+ suke wat perkara aku terfikir last minutes dgn tekadnye.. cm nk balek umah..pg jumaat baru terfikir nk balek..kompom..tekadnye tgh hari tuh aku balek..hehe

3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan dia terlalu istimewa di mata anda.
+ istimewa ke dia tuh.. haha.. suke perangai dia yg cm kanak2 tuh.. sentiasa ada saat aku perlukan dia.. dan dia suke sangat tido kt ruang tamu umah dia..er..tapi tuh istimewa ke..haha

4. makanan favourite anda
+ aku jenis larung je..asal halal.. no hal selagi perut leh masuk..haha.. owh ye..tapi aku agak alergik pada mayonis..xtau nape..tekak nih loya yg amat..begitu jugak pizza..


5. favourite color
+ mestilah biru
+ Ungu
+ Putih
+ Hitam
+ Hijau

6. favourite song
+ aku layan je sume lagu.. jazz ke..pop ke.. hindi ke..ongputih ke..nasyid ke..mahupun dangdut..haha..layan je.. asalkan idop aku x sunyi..hehe

7. sikap yg membuatkan anda stress
+ orang yang ckp putar belit..cm samy velu lak..ehe..tapi samy velu bahse dia yg putar belit..hehe
+ ntah..yg len xde kot..aku layan je..sume org punye ade perangai masing2..hehe

8. 3 bende yg mesti ade dalam handbag anda
+ saya x pakai handbag.. sume sumbat poket seluar..xpun aku bawak beg galas..haha

9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
+ xde la beriya2.just berjaya gak keluarkan air mata..baru2 nih aku menangis sebab xdpt cr bahan untuk proposal aku.. stress sgt2.. last2 jumpa penyelia dia kata "xpe..kamu jangan risau.. sy suke attitude kamu..dah cuba sedaya upaya"..hehe..selamat.. ape2 pun baru aku paham.. kenapa senior aku kata "nnti tgk la ade gak orang yg menangis pasal psm"

10. tag 5 rakan anda
nak tag 3 je la..cian..hehe..
+ Mr. Am
+ Naz
+ Senior amirez

p/s : mari melakukan senaman.. hehe@ayuk@nggaya@sinchan@kembar

3 orang tukang karut:

Hajar said...

bagus2...
lps ni siap sedia >:)

faisal said...

Slm in :P
Moga sihat2 hendaknya..:) suweet betul baca pasalinsan teristimewa tu,hehehe..err dulupun jenis tak makan mayonis tau tapi bila sidia hantu mayonis tiba2 bleh suka plak..:P pelik betul kan?hehe..

*suka sangat lagi kat blog awk nih..anta kat mail sy bleh kalau berkesempatan,hihi..ni mail sy faisalhjrahim@yahoo.co.uk

iN said...

kak pu3 @ hajar:
yeye...dh terlebih bersedia..:p

faisal:
salam..mekaseh ye sudi jengah2 blog yg ntah mcm ape2 ntah nih..hehe...insyallah... :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com