Thursday, January 01, 2009

review 2008

I WISH YOU A ALL Fantastic January.. Loveable February.. Marvelous March.. Luckiest April.. Enjoyable May.. Successful June.. Wonderful July.. Independent August..Sweet September.. Amazing October.. Beautiful November.. Happiest December.. HAVE A VICTORIOUS YEAR.. Wishing You All Happy New Year..2009

tepat pkl 12 malam..dh masuk dh tahun 2009.. saje aku nk review sebahagian dr kenangan 2008
  1. g jejalan singapore ngan bebudak nih.. 1st time jejakkan kaki ke pulau yg selama nih hanya dilihat dr jauh je...
  2. aku mula rapat dengan dia awal tahun 2008..stat dr situ kitaorg mula berkongsi cerita ttg hal2 diri masing2 dan pelajaran..tapi lebih pada pelajaran awalnya disebabkan dia juga budak engineering dan hal projek akhir dia..bulan 8 dia temankan aku cr bahan psm kt library negara..mekaseh ye ..stat dr situ aku betul2 rapat ngan dia..^_^
  3. tahun 2008 jugak aku bergelar pelajar senior..pelajar tahun 4..seram sejuk memula..pastu cool je..cm xde perasaan..tahun 4 jugak memperkenalkan aku dgn psm yg mmbuatkan aku bagai separuh gila..alhamdulillah psm 1 ok..see ya psm 2..
  4. dapat beli hp baru..hehe..setelah 4 tahun guna nokia 8250 dapat gak aku tuka hp baru..xla canggih mane tapi ade skrin kale..cukup la bt aku seorang student
  5. tahun 2008 jugak first time aku gestrik time puasa..gestrik tahap cipan punya..mmg saket x bleh tahan..terpaksa aku kantoi puasa..terpaksa tuh..aku x suke nk kantoi puasa sebenarnya..tapi dh mmg perempuan mmg terpaksa..redha je la..nih tambah kantoi gestrik..adoi..alhamdulillah habes dh aku ganti puasa
  6. seminggu sebelum tahun 2009.. result exam keluar..alhamdulillah..buat pertama kalinya berjaya gak aku dapatkan result dekan..igtkan xde harapan dah..mekaseh kt lecturer dan kawan2 yg byk membantu aku..


2009 sebenarnya agak menyeramkan bt aku..dengan psm 2 yg 4 kredit tuh..x lupe jugak latihan industri aku yg akan bermula sebaik sahaja aku tamat exam tahun 4.. dengan keadaan ekonomi yg x menentu nih..masih ade ke harapan utk LI kemudian terus sambung keje..semoga tahun baru nih..dipermudahkan segala urusan..amin...

nota kaki : salam Maal Hijrah 1430H jugak:hi:

0 orang tukang karut:

 

Blog Template by BloggerCandy.com